1.Կետերը փոխարինի՛ր հնչյուն, թնդյուն, շառաչյուն գոյականներից և հնչուն, թնդուն, շառաչուն ածականներից մեկով:
Իմ մանկության օրերին հորդահոս ու շառաչուն գետ եմ տեսել:
Լեռներում միայն թնդուն արձագանքը մնաց:
Ուշադիր լսում էի քո երգի ամեն մի հնչյունը:
Մանկան հնչուն ծիծաղը վարակեց մեծերին:
Այդ մարտի թնդյունը լսվում էր բավական հեռվում:
Ինձ կանչեց-բերեց մեր գետի շառաչյունը:
2.Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:
Քամին խաղում էր պաղպաջուն ալիքների հետ:
Դողդոջուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:
Թվում էր, թե հարսի շրշուն զգեստով աղջիկը քույրս չէ:
Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջյունն ու բողոքը:
Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:
Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:
Մոտիկից լսվող ճարճատյունն անակնկալի բերեց բոլորին:
3. Տրված բառերը տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: Անվանի՛ր բառերի այդ խումբը: Ծուղրուղո՜ւ, վա՜յ, փի՛շտ, շրը՜խկ, պահո՜, հա՛ֆ-հա՛ֆ, դը՜ռռ, վա՜շ-վի՜շ:
Փի՛շտ, անպիտա՛ն, ի՞նչ ես բազմել սեղանին:
—Հա՛ֆ-հա՛ֆ,- լսվեց հանկարծ. ուրեմն նրանք մոտենում են տանը:
Վա՜յ, հիմա ի՞նչ եմ անելու, ո՞ւր եմ գնալու:
Ձորում գետն էր հառաչում՝ վա՜շ-վի՜շ:
Շրը՜խկ, ու վերջ. էլ ոչ մեկը չի մտնի այս սենյակը:
Պահո՜, սա արդեն նորություն է:
․․․, ոսկի եմ գտել:
Անվերջ ու միալար դռռում է, ու հենց ականջս է ընկնում՝ …, ուզում եմ փախչել այստեղից:
4. Տրված բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: Դրանք ինչո՞ւ են վերաբերական կոչվում:
Թերևս, անշուշտ, անկասկած, կարծես թե, իբր թե, նույնիսկ, միայն, ինչ որ է, ոչ:
Թերևս, նա չի եկել։
Անշուշտ, սխալվեցի։
Անկասկած, ասեցի այո։
Կարծեց թե,այս անգամ չստեց։
Իբր թե, ես սխալ եմ ասել։
Նույնիսկ, նա ինձ պաշտպանեց ։
Միայն, դու էիր ամենասխալը այստեղ։
Ինչ որ է , ես չեմ ների քեզ։
Ոչ այստեղ ես մի սխալ եմ արել։
Վերաբերական կոչվում են այն բառերը, որոնք արտահայտում են խոսողի վերաբերմունքը և երանգավորում են նախադասությունը կամ որևէ անդամ։
5․Ի՞նչ արմատներ է հարկավոր ավելացնել մեջտեղում, որ այն լինի ձախ կողմում գրված բառի վերջին արմատ և աջ կողմում գրվածի առաջին արմատ։
Ծամ/ար/ անք
Մարտ/ արվես․/գետ
Հաց /ծամ
Բարի/սիրտ /առատ
6․Գտի՛ր օրինաչափությունը․ո՞ր բառը կլինի հաջորդը։
Քահանա – նախաբան – բանբեր – բերդակալ — կալվածատեր
7․Ո՞ր զույգերի երկու բառերը նույն արմատը չունեն։
Տեր – տիրույթ
Շեն – շինարար
Գետ – գիտակ
Կիրթ – կրթօջախ
Սին — սննդարար
8․Նախադասություններում ավելորդ բառեր կան, դո՛ւրս գրիր դրանք։
Շնորհալի այդ աղջիկը նվագում էր ջութակի վրա։
Երիտասարդը հանդիսանում էր այդ նախաձեռնության հեղինակը։
Ֆիզիկան դա մի հետաքրքիր գիտություն է բնության մեջ կատարվող երևույթների մասին։
Տղամարդու արևահար դեմքը ինձ ծանոթ էր թվում։
Շնորհալի աղջիկը նվագում էր ջութակի վրա։
Երիտասարդը այդ նախաձեռնության հեղինակն էր։
Ֆիզիկան մի հետաքրքիր գիտություն է բնության մեջ կատարվող երևույթների մասին։
Տղամարդու արևահար դեմքը ինձ ծանոթ էր ։